Obszar Członkowski

Warunki i procesy opisane na tej stronie odnoszą się do klientów detalicznych RoboMarkets Ltd zarejestrowanych przed 9 września 2024 r. i tracą ważność, począwszy od dnia 2 września 2024 r. 30 grudnia 2024. Czytaj więcej...
  1. Czy można zmienić walutę mojego konta?
  2. Jak moje środki są chronione przed kradzieżą w usłudze Obszaru Członkowskiego?
  3. Jak zmienić dźwignię?
  4. Jak zmienić hasło do swojego konta?
  5. Jak zmienić hasło do Obszaru Członkowskiego?
  6. Co zrobić jeśli wpisałem niepoprawne informacje podczas rejestracji?
  7. Nie mam dostępu do mojego poprzedniego telefonu komórkowego. Jak mogę go zmienić?
  8. Jak mogę zmienić swój adres e-mail?
  9. Dlaczego podczas rejestracji muszę potwierdzić swój adres e-mail?
  10. Czy można zarejestrować Obszar Członkowski dla podmiotu prawnego?
  11. Jak zarejestrować Obszar Członkowski?
  12. Czym jest Obszar Członkowski? Na co jest potrzebny?
  13. Jak włączyć lub wyłączyć mobilne powiadomienia push?

Powrót do listy pytań

Nasz konsultant niedługo odpowie na Twoje pytanie.