Portfel RoboMarkets

Warunki i procesy opisane na tej stronie odnoszą się do klientów detalicznych RoboMarkets Ltd zarejestrowanych przed 9 września 2024 r. i tracą ważność, począwszy od dnia 2 września 2024 r. 30 grudnia 2024. Czytaj więcej...
  1. Jakie możliwości oferuje Portfel RoboMarkets?
  2. Dlaczego Portfel jest otwierany z wieloma walutami?
  3. Czy mogę otworzyć Portfel w dowolnej walucie?
  4. Jakich walut można użyć do wpłacania środków do Portfela?
  5. Jakie waluty mogą być użyte do wpłacania środków na moje konto handlowe używając Portfela?
  6. Jak mogę wpłacić środki na swoje konto handlowe jeśli waluta konta nie znajduje się na liście walut konta tranzytowego?
  7. Czy istnieje możliwość dokonania wpłaty na konto handlowe w walucie, która znajduje się na liście walut Portfela korzystając z konta tranzytowego w innej walucie?
  8. Czemu saldo na koncie tranzytowym różni się od całkowitego salda na kontach handlowych o tej samej walucie?
  9. Czy mogę przesłać środki z mojego Portfela do Portfela innego klienta?
  10. Czy mogę przesłać środki z jednego konta tranzytowego na inne?
  11. Gdzie wypłacane są środki z kont handlowych?
  12. Jak wypłacane są środki?
  13. Co zrobić, gdy konto tranzytowe nie zawiera wystarczającej ilości środków do zasilenia konta handlowego?

Powrót do listy pytań

Nasz konsultant niedługo odpowie na Twoje pytanie.