Weryfikacja jest potwierdzeniem dokumentacyjnym danych osobowych klienta i kluczową częścią procedury rejestracji konta handlowego w RoboMarkets. Procedura weryfikacji zajmuje do 2 dni roboczych.
Aby wykonać procedurę weryfikacji, należy potwierdzić swoją tożsamość (weryfikacja paszportu) oraz aktualne miejsce zamieszkania lub adres (weryfikacja adresu).
Weryfikacja karty bankowej i numeru telefonu nie jest obowiązkowa, aby zacząć handlować, ale może być wymagana dla niektórych operacji na kontach RoboMarkets.
Jeśli nie posiadasz:
1. Musisz określić swoje dane osobowe i załączyć cyfrową kopię dokumentu w specjalnym formularzu w swoim Obszarze Członkowskim.
2. Kopię dokumentu można wykonać za pomocą:
3. Twoje pełne imię i nazwisko, zdjęcie, data urodzenia, numer seryjny dokumentu, władze wydające oraz okres ważności dokumentu muszą być wyraźnie widoczne na zdjęciach.
4. Nie przyjmujemy dokumentów, które wygasają po mniej niż trzech miesiącach po dacie wysłania.
5. Można załączyć w formularzu weryfikacyjnym do 4 plików ze zdjęciami dokumentu.
6. Następujące formaty plików są wspierane – bmp, gif, jpg, jpeg, pdf, png, rozmiar plików do 4,096 Kb.
7. Akceptujemy tylko dokumenty w kolorze.
8. Dokumenty edytowane w edytorach graficznych nie będą akceptowane.
9. Gdyby trzeba było dodać dodatkowe symbole graficzne (na przykład "Dla RoboMarkets"), można to wpisać na osobnym papierze i przyłożyć w pobliżu dokumentu , który jest skanowany (cała informacja na dokumencie powinna być wyraźnie widoczna).
Jak poprawnie wykonać zdjęcie korzystając z kamerki internetowej
Aby potwierdzić aktualne miejsce zamieszkania lub adres, możesz dostarczyć DOWOLNY DOKUMENT podany poniżej jeśli nie jest starszy niż 6 miesięcy (lista wyjątków znajduje się w art. 4 wymagań):
Nieruchomość: Akt nieruchomości, zaświadczenie o kredycie hipotecznym, rachunek sprzedaży, hipoteka, umowa najmu.
Użyteczność publiczna: rachunek za prąd, wodę, telefon stacjonarny, gaz, listy/powiadomienia od Firm Zarządzających oraz innych władz mieszkaniowych i użyteczności publicznej, rachunek za telefon mobilny, rachunek za subskrypcję TV.
Możesz również dostarczyć rachunki zaadresowane do Twojej żony/męża, ale w tym wypadku należy również dostarczyć akt małżeństwa.
Dokumenty w formacie zatwierdzone przez kraj
Usługa bankowa: oświadczenie dotyczące ważnego konta bankowego lub płatności kartą (kredytową lub debetową).
1. Musisz określić swoje dane osobowe i załączyć cyfrową kopię dokumentu w specjalnym formularzu w swoim Obszarze Członkowskim.
2. Kopię dokumentu można wykonać za pomocą:
3. Twoje pełne imię i nazwisko, zdjęcie, data urodzenia, numer seryjny dokumentu, władze wydające oraz okres ważności dokumentu muszą być wyraźnie widoczne na zdjęciach.
4. Dokument nie może być starszy niż 6 miesięcy. Wyjątki: rejestracja.
5. Dokument potwierdzający musi być certyfikowany podpisem i pieczątką organu, który go wydał (kod kreskowy wystarcza dla rachunków i usług) lub napisany/wydrukowany na blankiecie firmowym.
6. Można załączyć w formularzu weryfikacyjnym do 2 obrazów.
7. Następujące formaty plików są wspierane – bmp, gif, jpg, jpeg, pdf, png, rozmiar plików do 4,096 Kb.
8. Dokument dostarczony w celu weryfikacji adresu jest ważny przez jeden rok lub do daty wygaśnięcia, jeśli taka widnieje.
9. Akceptujemy tylko dokumenty w kolorze.
10. Dokumenty edytowane w edytorach graficznych nie będą akceptowane.
11. Gdyby trzeba było dodać dodatkowe symbole graficzne (na przykład "Dla RoboMarkets"), można to wpisać na osobnym papierze i przyłożyć w pobliżu dokumentu , który jest skanowany (cała informacja na dokumencie powinna być wyraźnie widoczna).
Jak poprawnie wykonać zdjęcie korzystając z kamerki internetowej
Weryfikacja SMS jest potwierdzeniem Twojego numeru telefonu. Dzięki weryfikacji SMS będziesz mógł włączyć jedną lub kilka usług, aby zwiększyć bezpieczeństwo swoich danych osobowych oraz środków w swoim Obszarze Członkowskim.
Uwaga! Wszystkie 3 usługi są całkowicie darmowe dla klientów RoboMarkets.
Po wykonaniu wszystkich potrzebnych czynności, wybrane usługi SMS zostaną włączone.
Jeśli chcesz wypłacić środki ze swojego konta na kartę bankową, będziesz musiał ją zweryfikować. Ten środek bezpieczeństwa został wprowadzony, aby zapewnić dodatkowe zabezpieczenie środków na Twoim koncie handlowym i zapobiega możliwym oszustwom.
Weryfikacja karty bankowej nie jest obowiązkową procedurą, ale możesz zostać o to poproszony przez dział Płatności firmy podczas wypłaty środków. Aby zaoszczędzić czas w przyszłości, zalecamy zweryfikować kartę bankową zawczasu.
Procedura weryfikacji jest bardzo prosta. Musisz przesłać zdjęcie przodu i tyłu swojej karty w specjalnym formularzu w swoim Obszarze Członkowskim.
1. Zdjęcie można wykonać za pomocą:
2. Na przodzie karty zakryj wszystkie cyfry numeru identyfikacyjnego karty między pierwszymi sześcioma a ostatnimi czterema cyframi.
Przykład:
3. Z tyłu karty zakryj kod CVV/CVC.
Przykład:
Przetworzenie Twojego wniosku w ramach dowolnej weryfikacji (za wyjątkiem SMS) może zająć do 2 dni roboczych. Rzeczywisty czas realizacji zależy od całkowitej liczby otrzymanych wniosków.
Dokładamy wszelkich starań, aby procedura przetwarzania wniosków przebiegała jak najszybciej. W większości przypadków Twoje dokumenty będą zweryfikowane tego samego dnia.
Jeśli nie posiadasz wymaganych dokumentów, możesz otrzymać niektóre z nich w dość krótkim czasie. Dla przykładu, oświadczenie dotyczące konta bankowego.
Zalecamy również przeczytać uważniej listę dokumentów, gdyż mogłeś przegapić dokument, który posiadasz.
Jeśli problem nie został jeszcze rozwiązany, prosimy o kontakt ze Wsparciem Online firmy.
Istnieje specjalna procedura dla otwierania i weryfikowania kont firmowych w naszej firmie. Informacje na temat tej procedury znajdują się na naszej witrynie.
Problemem może być to, że gdy wysłałeś wniosek weryfikacyjny, pliki z obrazami dokumentu zostały przesłane nieprawidłowo (na przykład nieprawidłowy format lub rozmiar pliku). W rezultacie specjaliści firmy nie otrzymali ich.
Sprawdź ponownie formularz wysyłania dokumentów: jeśli status wniosku (u góry) nie zmienił się na "Oczekiwanie na weryfikację", spróbuj wysłać go jeszcze raz.
Co więcej, wniosek weryfikacyjny mógł zostać odrzucony przez e-mail. Sprawdź swoją skrzynkę pocztową, w tym folder "Spam".
Jeśli problem nie został jeszcze rozwiązany, prosimy o kontakt ze Wsparciem Online firmy.
Tak, jest to możliwe dla weryfikacji adresu i paszportu. Szczegółowe informacje na temat wysyłania dokumentów bez wypełniania formularza w Obszarze Członkowskim znajdują się w naszych instrukcjach.
Zgodnie z wymaganiami firmy opublikowanymi na tej stronie oraz wewnętrznymi regulacjami, dokument przesłany przez klienta RoboMarkets Ltd dla weryfikacji adresu musi być aktualizowany każdego roku od daty jego pierwszego zatwierdzenia.
Ten środek został wprowadzony, aby zapewnić wyższy poziom bezpieczeństwa Obszaru Członkowskiego. Wszystko co musisz zrobić to wpisać otrzymany kod w specjalnym formularzu w Obszarze Członkowskim (link jest podany w liście).
Wymagane informacje są bezpiecznie przechowywane, nie są przesyłany do osób trzecich i nie są używane przeciwko Tobie. Potwierdzenie Twojej tożsamości jest żądane tylko po to, aby spełnić wymagania organów regulujących i kontrolujących naszą aktywność biznesową.