Klienci RoboMarkets wpłacają środki na swoje konta bez żadnych prowizji, ponieważ firma pokrywa wszystkie wydatki związane z prowizją. Co więcej, traderzy mają również możliwość przesyłania środków między swoimi kontami w firmie bez prowizji. Oprócz tego klienci nie opłacają prowizji przy wypłacie środków ze swoich kont w RoboMarkets i Portfeli dwa razy w miesiącu.
CZYTAJ WIĘCEJInformacje podane przez ciebie podczas rejestracji mogą być wyświetlone i edytowane w dziale "Osobiste informacje". Aby zapewnić wysoki poziom bezpieczeństwa twoich danych i środków, oferujemy ci dodatkową ochronę w postaci SMS-ów i kodów zapasowych.
CZYTAJ WIĘCEJPełna kontrola nad wszystkich transakcjami i operacjami wykonywanymi na kontach handlowych w twoim Obszarze Członkowskim: otwieranie i zamykanie pozycji, zmiana hasła i wartości dźwigni, wyświetlanie historii transakcji i nie tylko.
CZYTAJ WIĘCEJW dziale "Centrum pobierania" możesz wybrać jedną z profesjonalnych platform handlowych i pobrać ją na swój komputer lub smartfona.
Co więcej, firma RoboMarkets zapewnia swoim klientom usługę "Serwer VPS", która pomoże im uzyskać dostęp 24/7 do zdalnego serwera handlowego RoboMarkets. Aby to zrobić, musisz zgłosić prośbę w dziale Twój serwer VPS 2.0" w Obszarze Członkowskim.
W Obszarze Członkowskim przejdź do działu "Profil" i wejdź na stronę "Zmień hasło do Obszaru Członkowskiego". Aby zmienić hasło, musisz wpisać swoje obecne hasło.
Aby zmienić swoje osobiste informacje w Obszarze Członkowskim, skontaktuj się z naszym "Wsparciem Online".
Aby zadać pytanie naszemu Wsparciu Online, wypełnij specjalny formularz w dziale "Wsparcie Online" Obszaru Członkowskiego.
Aby zweryfikować swoją kartę, wybierz dział "Zarządzanie środkami", potem przejdź do działu "Karty bankowe" w Obszarze Członkowskim i załaduj skan lub zdjęcie obu stron karty.
Aby zapoznać się ze stawkami prowizji partnerskiej, przejdź do działu "Stawka prowizji partnerskiej". Informacje na temat otrzymywanych prowizji znajdują się w dziale "Szczegóły prowizji".
W Obszarze Członkowskim wybierz dział "Konto Live" i przejdź na stronę "Zmień dźwignię". Wartość dźwigni można zmienić tylko wtedy jeśli nie ma na koncie otwartych pozycji
Jeśli zapomniałeś swojego hasła do Obszaru Członkowskiego, lecz masz dostęp do swojego e-maila podanego podczas rejestracji, kliknij "Zapomniałem hasła". Jeśli nie masz dostępu do swojego e-maila, skontaktuj się z naszym Wsparciem Online. Wsparcie Online.
W Obszarze Członkowskim wybierz dział "Konto Live" i przejdź na stronę "Zmień hasło". Aby zmienić swoje hasło, musisz podać nowy zestaw symboli i potwierdzić.
Jeśli zweryfikowałeś swój numer telefonu i masz do niego dostęp, możesz go zmienić w dziale "Weryfikacja SMS". Jeśli nie masz dostępu do numeru telefonu w danej chwili, możesz go zmienić wyłącznie poprzez skontaktowanie się z naszym Wsparciem Online.