Obszar Członkowski

Obszar Członkowski w RoboMarkets to:

Transkacje związane z saldem

Klienci RoboMarkets wpłacają środki na swoje konta bez żadnych prowizji, ponieważ firma pokrywa wszystkie wydatki związane z prowizją. Co więcej, traderzy mają również możliwość przesyłania środków między swoimi kontami w firmie bez prowizji. Oprócz tego klienci nie opłacają prowizji przy wypłacie środków ze swoich kont w RoboMarkets i Portfeli dwa razy w miesiącu.

CZYTAJ WIĘCEJ

Osobiste informacje

Informacje podane przez ciebie podczas rejestracji mogą być wyświetlone i edytowane w dziale "Osobiste informacje". Aby zapewnić wysoki poziom bezpieczeństwa twoich danych i środków, oferujemy ci dodatkową ochronę w postaci SMS-ów i kodów zapasowych.

CZYTAJ WIĘCEJ

Zarządzanie kontami

Pełna kontrola nad wszystkich transakcjami i operacjami wykonywanymi na kontach handlowych w twoim Obszarze Członkowskim: otwieranie i zamykanie pozycji, zmiana hasła i wartości dźwigni, wyświetlanie historii transakcji i nie tylko.

CZYTAJ WIĘCEJ

Wszystko do handlu

W dziale "Centrum pobierania" możesz wybrać jedną z profesjonalnych platform handlowych i pobrać ją na swój komputer lub smartfona.

Co więcej, firma RoboMarkets zapewnia swoim klientom usługę "Serwer VPS", która pomoże im uzyskać dostęp 24/7 do zdalnego serwera handlowego RoboMarkets. Aby to zrobić, musisz zgłosić prośbę w dziale Twój serwer VPS 2.0" w Obszarze Członkowskim.

9 najczęściej zadawanych pytań:

01

Jak zmienić hasło w Obszarze Członkowskim?

W Obszarze Członkowskim przejdź do działu "Profil" i wejdź na stronę "Zmień hasło do Obszaru Członkowskiego". Aby zmienić hasło, musisz wpisać swoje obecne hasło.

02

Co mam zrobić jeśli podałem nieprawidłowe dane podczas rejestracji?

Aby zmienić swoje osobiste informacje w Obszarze Członkowskim, skontaktuj się z naszym "Wsparciem Online".

03

Jak napisać wiadomość?

Aby zadać pytanie naszemu Wsparciu Online, wypełnij specjalny formularz w dziale "Wsparcie Online" Obszaru Członkowskiego.

04

Jak zweryfikować swoją kartę bankową?

Aby zweryfikować swoją kartę, wybierz dział "Zarządzanie środkami", potem przejdź do działu "Karty bankowe" w Obszarze Członkowskim i załaduj skan lub zdjęcie obu stron karty.

05

Gdzie mogę dowiedzieć się o prowizji partnerskiej?

Aby zapoznać się ze stawkami prowizji partnerskiej, przejdź do działu "Stawka prowizji partnerskiej". Informacje na temat otrzymywanych prowizji znajdują się w dziale  "Szczegóły prowizji".

06

Jak zmienić wartość dźwigni?

W Obszarze Członkowskim wybierz dział "Konto Live" i przejdź na stronę "Zmień dźwignię". Wartość dźwigni można zmienić tylko wtedy jeśli nie ma na koncie otwartych pozycji

07

Jak przywrócić hasło do Obszaru Członkowskiego?

Jeśli zapomniałeś swojego hasła do Obszaru Członkowskiego, lecz masz dostęp do swojego e-maila podanego podczas rejestracji, kliknij "Zapomniałem hasła". Jeśli nie masz dostępu do swojego e-maila, skontaktuj się z naszym Wsparciem Online. Wsparcie Online.

08

Jak zmienić hasło do mojego konta?

W Obszarze Członkowskim wybierz dział "Konto Live" i przejdź na stronę "Zmień hasło". Aby zmienić swoje hasło, musisz podać nowy zestaw symboli i potwierdzić.

09

Jak zmienić numer telefonu?

Jeśli zweryfikowałeś swój numer telefonu i masz do niego dostęp, możesz go zmienić w dziale "Weryfikacja SMS". Jeśli nie masz dostępu do numeru telefonu w danej chwili, możesz go zmienić wyłącznie poprzez skontaktowanie się z naszym Wsparciem Online.